شبکه اجتماعی کارتوگرافی و تولید نقشه نقشه های موضوعی گوگل ارث دانلود نقشه pdf شهر تهران نقشه های دکوری جهان

اطلاعیه فروشگاه

تولید انواع نقشه در فرمت های مختلف و حتی سه بعدی پذیرفته می شود. کیفیت نقشه ها تضمین میشود. جهت مشاوره در زمینه GIS ، کارتوگرافی و سفارش نقشه، میتوانید با من در ارتباط باشید:09123609468

دانلود جدیدترین نقشه pdf شهر تهران بزرگ با کیفیت بسیار بالا در ابعاد 100*140 سانتیمتر

دانلود جدیدترین نقشه pdf شهر تهران بزرگ با کیفیت بسیار بالا  در ابعاد 100*140 سانتیمتر

فایل pdf نقشه شهر تهران بزرگ یک ابزار ضروري با ویژگی های فوق العاده ،که میشه باهاش کسب درآمد هم کرد.

حتما ميپرسي مگه ميشه بله بامن همراه باش تا بگم چطوري

اول از همه داشتن اين نقشه يعني کل خیابانها و کوچه پس کوچه های شهر تهران رو بدون نیاز به اینترنت در قالب یک فایل پی دی اف داری

دوم :جديده،به تازگی توليد شده. من مشابه اون رو به صورت نقشه آفلاین تو اینترنت پیدا نکردم.نقشه های پی دی اف رایگان که تو اینترنت هست همشون یه عکسه قدیمی از نقشه تهرانه که هم ناقصه هم قدیمیه و هم کیفیتش پايينه.

ابعاد این نقشه بزرگ و استاندارده(100*140 سانتیمتر) یعنی جزئیات زیادی رو تو این نقشه داری و میشه به راحتی ازش پلات گرفت و لمینیت کرد و رو دیوار محل کار ازش استفاده کرد.

در این کلیپ توضیحاتی در مورد ویژگی های این نقشه دادم که بدردت میخوره برای بزرگتر شدن سایز کلیپ روی کلمه آپارات کلیک کن.

سوم: نقشه وکتوره(پيكسلي  نيست) یعنی بیشترین کیفیت در کمترین حجم.اين يعني کیفیت نقشه ای که خواهی داشت بسیار بالاست و با بزرگنمایی از کیفیتش کم نمیشه.اسامی کوچه ها هم کاملا خواناست.

چهارم:بدون نیاز به اینترنت میتونی به راحتی ازش استفاده کنی.

پنجم: کارتوگرافی یا نحوه نمایش این نقشه، بسیار زیباست و خطوط و ایستگاه های مترو،BRT و اماکن مهم و حتی جهت حرکت معابر رو روی این نقشه داری.

مقیاس نقشه هم 1:30,000 يعني ١ سانتيمتر روي نقشه معادل ٣٠٠ متر رو سطح زمينه

ششم: این نقشه شامل کلیه خیابانها مثل خیابانهای اصلی و فرعی،بلوار ها،کوچه ها،بن بست ها،میادین،آزادراه،تقاطعات هم سطح و غیر همسطح و همچنین اسامی محلات رو داره.

هفتم: و از همه مهم تر میتونی باهاش پول در بیاری (کسب درآمد کنی) خیلیها دنبال یه نقشه دیواری تو محل کارشون هستند. میتونی از مشتری سفارش بگیری هزینه پلات و لمینیت رو هم از دفاتری که دستگاه پلات دارن رو بگیری یه سودی هم برای خودت در نظر بگیری و بهشون خدمات بفروشی.

میشه آرم ،لوگو و اسم فعالیت مشتری رو به گوشه نقشه اضافه کرد وقتی این نقشه برو روی دیوار نصب میشه مشخصه که این نقشه سفارشی تولید شده که برای مشتری خیلی جذابه.

این نقشه چه کاربرد هایی برای گرافیست ها دفاتر خدمات چاپ داره؟

  • میتونی روی نقشه مکان و یا شعبه ها و یا نمایندگی های مشتری رو مشخص کنی و آرم و لوگو مشتری رو به گوشه نقشه اضافه کنی و از نقشه پلات (چاپ دیجیتال) تهیه کنی و نقشه چاپ شده رو به مشتری بفروشی
  • میتونی برای مشتری هایی مثل بانک ها و یا سازمان های بزرگ شهر رو بر اساس منطقه و یا ناحیه بندی مد نظرشون تفکیک کنی
  • میتونی پروژه های ساختمانی سازنده ها رو روی نقشه با آیکون های زیبا مشخص کنی
  • میتونی برای هر کسب و کاری که نیاز به نقشه دیواری داره نقشه چاپ شده تهیه کنی و بفروشی

این نقشه چه کاربرد هایی برای مدیران بازایابی و فروش شرکت ها داره؟

  • میتونی شهر رو بر اساس تقسیمات مد نظرت و تعداد ویزیتور هایی که داری تقسیم بندی کنی و چون فایل نقشه رو داری مرزبندی مد نظرتو روی نقشه پیاده سازی کنی برای اینکه محدوده کاری ویزیتور هاتو مشخص کنی(این کار به راحتی در نرم افزار های گرافیکی مثل ایلاستریتور،فوتوشاپ و یا کورل انجام میشه)
  • میتونی در اندازه های کوچک مثلا سایز A4 پرینت بگیری و در اختیار ویزیتور ها قرار بدی که بتونن مشتریانتو روی نقشه علامت بزنن
  • میتونی مشتری هاتو روی نقشه با نرم افزار های گرافیکی و با آیکون های زیبا علامت گذاری کنی و با تفکیک رنگ تفاوت هاشونو مشخص کنی و همچنین تعداشونو در هر محدوده مشخص کنی
  • میتونی برای ویزیتور هات بر اساس مشتریانت رو نقشه مسیر حرکتشونو طراحی کنی که تو وقتشون صرفه جویی بشه

این نقشه چه کاربرد هایی برای مدیران برنامه ریزی سازمانها و یا شرکت ها داره؟

  • روی این نقشه میتونی پروژه ها و یا ساختمانها،اداره های مجموعه رو روی نقشه مشخص کنی
  • میتونی برنامه هایی که برای آینده داری و پروژه های که قراره در آینده اجرا بشه رو روی نقشه مشخص کنی
  • نقشه میتونه کمک کنه که پراکندگی خدمات در سطح شهر نرمال باشه

یادت باشه استفاده از نقشه برای برنامه ریزی نشون میده آدم حرفه ای هستی

من میتونم تو ابعاد مختلف حتی به صورت منطقه ای یا محلی برات نقشه تولید کنم مثل نقشه محدوده ای برای مشاورین املاک خیلی راحت میشه ازش کسب درآمد کرد اگه سوالی داشتی شماره من تو بخش ارتباط با ما هست از طریق واتس اپ بهم پیام بده تا هر سوالي داشتي جواب بدم.

تو اینستاگرام نمونه هایی از نقشه های تولید شده برای مشتری هست میتونی ببینی آدرس اینستاگرامم تو بخش پیوندهای همین فروشگاه هست.هر هفته هم مطالب جالبي در قالب نقشه منتشر ميكنم دوست داشتي منو دنبال كن.

 

لطفا تعداد دانلود های این نقشه بر ببین متوجه میشی فایل چقدر این فایل طرفدار داشته.

 

بخشی از عبارات جستجو شده در گوگل رو ليست كردم که بدونی چقدر تقاضا برای داشتن نقشه وجود داره:

نقشه تهران با مترو

نقشه تهران از بالا

نقشه تهران و حومه

نقشه تهران پی دی اف

نقشه تهران جدید

نقشه تهران چاپی

نقشه خیابان تهران

نقشه دقیق تهران

دانلود نقشه تهران

نقشه تهران با ذکر محله ها

نقشه تهران لمینیت

نقشه تهران و خطوط مترو

نقشه تهران همراه با مترو

نقشه تهران همراه ایستگاه های مترو

نقشه تهران با کیفیت بالا

نقشه تهران و اطراف

نقشه کل تهران 1402

 دانلود نقشه تهران 1402

نقشه تهران 1402

جدید ترین نقشه تهران 1402

فروش نقشه مناطق تهران

خرید نقشه مناطق تهران

دانلود نقشه تهران برای کامپیوتر

دانلود نقشه آفلاین تهران برای کامپیوتر

تابلو نقشه تهران

دانلود نقشه کامل تهران 1402 با وضوح بسیار بالا برای کامپیوتر و موبایل

نقشه تهران

نقشه تهران بزرگ

 

 

 تو این فروشگاه میتونی با  هزینه بسیار کم  داده های مطمئن بدست بیاری.

درباره شهر تهران:

تِهْران پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت ایران، مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. با ۸٬۶۹۳٬۷۰۶ تن جمعیت، بیست و چهارمین شهر پرجمعیت جهان و پرجمعیت‌ترین شهر باختر آسیا به‌شمار می‌رود. کلان‌شهر تهران نیز دومین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است.

 

از دید ناهمواری‌های طبیعی، تهران به دو ناحیهٔ دشتی و کوهپایه‌ای البرز تقسیم می‌شود و گسترهٔ کنونی آن از ارتفاع ۹۰۰ تا ۱۸۰۰ متری از سطح دریا امتداد یافته‌است. تهران دارای اقلیم نیمه‌خشک است. در بیشتر سال‌ها، فصل زمستان نیمی از کل بارش‌های سالانهٔ تهران را تأمین می‌کند و تابستان نیز کم‌باران‌ترین فصل در تهران است.

 

تهران شهری با گوناگونی گروه‌های قومی است اما جمعیت خارجی آن کم است. به عنوان بزرگ‌ترین شهر فارسی‌زبان جهان، اکثریت مردم تهران را پارسیان تشکیل می‌دهند و بیشتر مردم این شهر رسماً مسلمان و شیعهٔ دوازده‌امامی هستند. 

 

پیشینهٔ زندگی در تهران به دوران نوسنگی برمی‌گردد و کاوش‌های باستان‌شناسی صورت گرفته در تهران، منجر به کشف اسکلت‌های ۷۰۰۰ سالهٔ انسان و ابزارهای سنگی شد. در اوایل سده هفتم، با ویرانی شهر ری و مهاجرت مردم آن به تهران، دانش تجارت، ساخت‌وساز و شهروندی مردم ری به تهران انتقال یافت و باعث پیشرفت آن شد. 

تهران کانون اقتصادی ایران است و اولین منطقهٔ صنعتی این کشور محسوب می‌شود اما فعالیت‌های اقتصادی بین‌المللی نقش چندانی در شمار شاغل‌های آن ندارد. بر اساس آمار سال ۱۳۹۵، سهم تهران در کل تولید ناخالص داخلی ایران ۲۱ درصد است و با اختصاص نیمی از بخش صنعت کشور به خود، نقش مهمی در اقتصاد ایران دارد. این شهر یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری ایران به حساب می‌آید و دارای مجموعه‌ای از جاذبه‌های گردشگری است که شامل کاخ‌ها و موزه‌هایش می‌شود. برج آزادی نماد تهران است و از منشور کوروش بزرگ، برای نخستین‌بار در این مکان پرده‌برداری شد. برج میلاد نیز نماد دیگر تهران و بلندترین برج ایران است. تهران با میزبانی بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴، نخستین شهر در خاورمیانه بود که میزبان بازی‌های آسیایی می‌شود و مجموعه ورزشی آزادی به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین‌های آن دوران، هم‌زمان با این بازی‌ها در ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ گشایش یافت.

 

از نظر اداری، تهران به ۲۲ منطقه و ۱۲۲ ناحیهٔ شهری تقسیم شده‌است و شهرهای تجریش و ری را دربر گرفته‌است. ادارهٔ شهر توسط شهرداری تهران انجام می‌شود. شهردار تهران توسط شورای شهر تهران انتخاب می‌شود و این شورا بر عملکرد شهرداری نظارت و برای ادارهٔ شهر، قانون‌گذاری می‌کند. در سال ۱۳۴۷، نخستین طرح جامع تهران، با افق ۲۵ ساله و با مسئولیت عبدالعزیز فرمانفرمائیان و ویکتور گروئن تهیه شد که تاکنون از مهم‌ترین مبنای قانونی توسعهٔ شهر تهران بوده‌است. به عنوان یک مرکز سیاسی و اداری، مهمترین نهادهای دولتی و قضایی ایران، همانند وزارتخانه‌ها و مجلس شورای اسلامی که تهران ۳۰ نماینده در آن دارد، در این شهر واقع شده‌است. این شهر دارای دو فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و مهرآباد است که از پررفت‌وآمدترین فرودگاه‌ها در ایران هستند.

 

 


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,290,000 ریال
(شامل 5% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 5,570,000 ریال
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران مبتلا به سرطان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
Tehran99New_2065854_1027.zip130.6 MB





دانلود جدیدترین نقشه pdf شهر فردیس کرج و حومه با کیفیت بسیار بالا در ابعاد 100*140

دانلود جدیدترین نقشه pdf شهر فردیس کرج و حومه با کیفیت بسیار بالا در ابعاد 100*140 نقشه pdf شهر فردیس با کیفیت بالا به صورت فایل وکتور پی دی اف عرضه می‌شود. این نقشه به صورت فایل قابل اجرا در نرم افزار‌های Illustrator و Photoshop و Corel است. همچنین در نرم افزار Adobe Acrobat هم اجرا و قابل پرینت است. این نقشه تمام شهر فردیس کرج و حومه را پوشش می دهد. شما میتوانید به عنوان نقشه پایه از آن استفاده کنید و نقاط یا نشانه های مورد نظر را به آن افزوده و از آن جهت ساخت نقشه گ ...

توضیحات بیشتر - دانلود 127,000 تومان 120,500 تومان 5% تخفیف

دانلود جدیدترین نقشه pdf محلات و مناطق شهر تهران به همراه میانگین قیمت هر متر آپارتمان نوساز

دانلود جدیدترین نقشه pdf محلات و مناطق شهر تهران به همراه میانگین قیمت هر متر آپارتمان نوساز فایل pdf  نقشه  مرزبندی محلات و مناطق شهر تهران بزرگ  یک نقشه فوق العاده با ویژگی خاصه. اول از همه این نقشه میانگین قیمت هر متر آپارتمان نوساز رو در محلات مختلف نشون میده و با رنگ های قرمز(گرم) تا آبی(سرد) میزان بیشتری و کمتری رو نشون میده. همچنین میانگین قیمت هر متر آپارتمان نوساز در مناطق شهر تهران  در یک نقشه مجزا مشخص شده و با رنگ های قرمز تا آبی به صورت رنگی تف ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,065,000 ریال 4,810,000 ریال 5% تخفیف

وکتور نقشه گرافیکی ایران به همراه مختصات جغرافیایی و مهمترین فکت های ایران

وکتور نقشه گرافیکی ایران به همراه مختصات جغرافیایی و  مهمترین فکت های ایران فایل وکتور نقشه گرافیکی ایران یه فایل بسیار زیباست که از ترکیب نقشه ایران و فکت(واقعیت ها) و فرم پرچم ایران تولید شده است. این فایل در چهار فرمت ai,eps,png,pdf  بصورت وکتوره (برداری) و رستر با کیفیت بسیار بالا تولید شده و فایل وکتور آن بزرگنمایی نامحدود داره. در تمامی نرم افزار های گرافیکی نظیر فوتوشاپ و ایلاستریتور  میتونی بازش کنی و حتی میتونی به عنوان پس زمینه یا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 127,000 تومان 120,500 تومان 5% تخفیف

دانلود شیپ فایل عمق دریا ها و اقیانوس های جهان شامل 12 شیپ فایل

دانلود شیپ فایل عمق دریا ها و اقیانوس های جهان شامل 12 شیپ فایل این مجموعه شامل 12 شیپ فایل هست و هر شیپ فایل یک عمق مشخص رو در کل دریاها و اقیانوس های جهان نشون میده این شیپ فایل ها بصورت Polygon هستند و به ترتیب شامل عمق های با میزان های زیر هستند. 0 200 1000 2000 3000 4000 5000 6000 7000 8000 9000 10000   از این مجموعه شیپ فایل به راحتی میتونید در نرم افزار های مرتبط با GIS  مثل ArcGIS   ...

توضیحات بیشتر - دانلود 127,000 تومان 120,500 تومان 5% تخفیف

دانلود فایل وکتور و عکس تایپوگرافی کلمه تهران به همراه نقشه تهران

دانلود فایل وکتور و عکس تایپوگرافی کلمه تهران به همراه نقشه تهران این مجموعه شامل فایل های png ، ai ، svg  تایپوگرافی کلمه تهران  به همراه شیپ نقشه تهران  هست که بسیار زیبا طراحی شده و نظیرش تو هیچ وبسایتی نیست.    ابعاد این فایل 6*7  سانتیمتر  و چون وکتور  هست کیفیت بسیار بالا و بزرگنمایی بینهایت  داره. این فایل در کلیه پروژه گرافیکی  قابل استفاده است و زیبایی اون به کار جلوه ویژ ...

توضیحات بیشتر - دانلود 63,500 تومان 60,500 تومان 5% تخفیف

دانلود فایل وکتور و عکس تایپوگرافی کلمه ایران به همراه نقشه ایران

دانلود فایل وکتور و عکس تایپوگرافی کلمه ایران به همراه نقشه ایران این مجموعه شامل فایل های png ، ai ، svg تایپوگرافی کلمه ایران به همراه شیپ نقشه ایران هست که بسیار زیبا طراحی شده و نظیرش تو هیچ وبسایتی نیست.    ابعاد این فایل 6*7  سانتیمتر  و چون وکتور هست کیفیت بسیار بالا و بزرگنمایی بینهایت داره. این فایل در کلیه پروژه گرافیکی قابل استفاده است و زیبایی اون به کار جلوه ویژه ای میده اگر هم گرافیست نیستی و می خوای تو پاورپوینت ا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 63,500 تومان 60,500 تومان 5% تخفیف

دانلود جدید ترین نقشه گرافیکی لایه باز استانهای ایران در دو فرمت jpg , psd

دانلود جدید ترین نقشه گرافیکی لایه باز استانهای ایران در دو فرمت jpg , psd نقشه ای که خواهی داشت نقشه  گرافیکی استان های ایران  هست.  این نقشه در دو فرمت psd و jpg  تولید شده و  بسیار زیباست و در پس زمینه اون از طرح آبسترکت برجسته استفاده شده ابعاد این نقشه 30 *20 سانتیمتر  و فایل jpg اون که به صورت عکس و کیفیت بسیار بالایی داره. در تولید این نقشه از طرح آبسترکت برجسته در پس زمینه استفاده شده که به صورت  ...

توضیحات بیشتر - دانلود 63,500 تومان 60,500 تومان 5% تخفیف

جدیدترین نقشه موقعیت شهرستان های استان یزد بصورت عکس با کیفیت بالا

جدیدترین نقشه موقعیت شهرستان های استان یزد بصورت عکس با کیفیت بالا نقشه ای که خواهی داشت نقشه سلسله مراتبی موقعیت شهرستان های استان یزد  می باشه. این نقشه به صورت عکس  و فرمت آن jpg  هستش و کیفیتش بسیار بالاست،dpi اون 300 ، همچنین ابعادش هم 50*30  سانتیمتره. تعداد شهرستانهای یزد 10  شهرستان  و تعداد استان ها 31 استانه  که نشون میده این نقشه ها کاملا جدید و بروزه. این عکس نقشه شامل سه قس ...

توضیحات بیشتر - دانلود 25,500 تومان 24,500 تومان 5% تخفیف

جدیدترین نقشه موقعیت شهرستان های استان لرستان بصورت عکس با کیفیت بالا

جدیدترین نقشه موقعیت شهرستان های استان لرستان بصورت عکس با کیفیت بالا نقشه ای که خواهی داشت نقشه سلسله مراتبی موقعیت شهرستان های استان لرستان  می باشه. این نقشه به صورت عکس  و فرمت آن jpg  هستش و کیفیتش بسیار بالاست،dpi اون 300 ، همچنین ابعادش هم 50*30  سانتیمتره. تعداد شهرستانهای لرستان 11  شهرستان  و تعداد استان ها 31 استانه  که نشون میده این نقشه ها کاملا جدید و بروزه. این عکس نقشه ...

توضیحات بیشتر - دانلود 25,500 تومان 24,500 تومان 5% تخفیف

دانلود طرح گرافیکی نقشه ایران به صورت سه بعدی در فرمتهای png,eps,ai

دانلود طرح گرافیکی نقشه ایران به صورت سه بعدی در فرمتهای png,eps,ai نقشه گرافیکی سه بعدی ایران  یک طرح فوق العاده زیباست که میتونی تو پروژه های گرافیکی و یا پاورپوینت ازش استفاده کنی. این طرح حالت سه بعدی  داره،و تقسیمات سیاسی استانهای کشور ایران رو نمایش میده.همچنین مراکز استان هم به صورت بالن های آبی رو هر استان نمایش داده شده ولی مرکز استان تهران که پایتخت ایران هست به صورت قرمز رنگ و کمی بزرگتر نمایش داده شده.  نام کشور های همسایه ایران ...

توضیحات بیشتر - دانلود 63,500 تومان 60,500 تومان 5% تخفیف

دانلود طرح گرافیکی نقشه ایران به صورت لایه در فرمتهای png,eps,ai

دانلود طرح گرافیکی نقشه ایران به صورت لایه در فرمتهای png,eps,ai طرح گرافیکی نقشه ایران یک طرح فوق العاده زیباست که میتونی تو پروژه های گرافیکی ازش استفاده کنی  این طرح حالت سه بعدی داره،که به صورت لایه لایه عمق رو به خوبی نمایش میده و همچنین کیفیتش عالیه. این فایل در سه فرمت png,eps,ai تولید شده و در نرم افزار های گرافیکی نظیر فوتوشاپ،ایلاستریتور و کورل و... به راحتی میتونی باز و استفاده کنی. اگر این طرح رو در رنگها و یا فرمهای دیگه در قا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 32,500 تومان 31,000 تومان 5% تخفیف

دانلود فایل جغرافیایی مهمترین مکان های دیدنی ایران در فرمت kmz قابل نمایش در گوگل ارث(100 مکان برتر)

دانلود فایل جغرافیایی مهمترین مکان های دیدنی ایران در فرمت kmz قابل نمایش در گوگل ارث(100 مکان برتر) فایل kmz مکانهای دیدنی ایران  یه محصول دیگه و فوق العاده کاربردیه. اگه اهل سفر هستی و قصد داری مکان های تاپ ایران رو ببینی این فایل میتونه خیلی بهت کمک کنه که برنامه ریزی کنی فقط کافیه از حالت فشرده خارجش کنی و تو گوگل ارث از منو File و سپس Open بازش کنی این فایل موقعیت و مکان 100 مورد از دیدنی ترین نقاط ایران  رو روی گوگل ارث نشون میده و روی هر نقطه هم کلیک کنی عکس اون نقطه رو ...

توضیحات بیشتر - دانلود 127,000 تومان 120,500 تومان 5% تخفیف

بروز ترین لایه KMZ خطوط و ایستگاههای مترو شهر تهران قابل نمایش بر روی گوگل ارث سال98

بروز ترین لایه KMZ خطوط و ایستگاههای مترو شهر تهران قابل نمایش بر روی گوگل ارث سال98 این نقشه قابل استفاده در نرم افزار گوگل ارث google earth  هست و فقط کافیه  در نرم افزار گوگل ارث از منو File و سپس open را کلیک نموده و فایل  KMZ  مربوطه را  باز کنید.   این فایل شامل خطوط و ایستگاههای مترو شهر تهران هست .داده های این محصول کاملا بروز بوده و قابلیت خاموش و روشن کردن لایه ها(خطوط و ایستگاههای مترو تهران) امکان پذیره. خطوط 7 ...

توضیحات بیشتر - دانلود 19,500 تومان 18,500 تومان 5% تخفیف

دانلود 4 شیپ فایل(نقشه GIS) مهم تقسیمات سیاسی استانی و شهرستانهای های ایران و نقاط شهری و روستایی کل کشور

دانلود 4 شیپ فایل(نقشه GIS) مهم تقسیمات سیاسی استانی و شهرستانهای های ایران و نقاط شهری و روستایی کل کشور محصولی خواهی داشت یکی از مهمترین پکیج هاییه که هر متخصص GIS باید داشته باشه.  4 شیپ فایل توش هست مخصوص پروژه های کشوری و استانی: 1-مرز تقسیمات استانی  (شامل 31 رکورد اطلاعاتی) به صورت سطحی(پلیگونی)  همچنین شامل اطلاعات توصیفی نام استان و مرکز استان به فارسی و همچنین محیط و مساحت هر استان 2-مرز تقسیمات شهرستانی  (شامل 429 رکورد اطلاعاتی)  ...

توضیحات بیشتر - دانلود 139,500 تومان 132,500 تومان 5% تخفیف

دانلود 4 نقشه موضوعی کاربردی جمعیت،مساحت،تراکم جمعیت و نسبت مرد به زن مناطق شهر تهران بر اساس سرشماری سال 95

دانلود 4 نقشه موضوعی کاربردی جمعیت،مساحت،تراکم جمعیت و نسبت مرد به زن مناطق شهر تهران بر اساس سرشماری سال 95  این مجموعه شامل 4 نقشه موضوعی   بصورت عکس  و با کیفیت بسیار بالا تولید شده 1-نقشه جمعیت مناطق 22 شهر تهران 2-نقشه مساحت  مناطق 22 شهر تهران 3-نقشه نسبت مرد به زن  مناطق 22 شهر تهران 4-نقشه تراکم جمعیت  مناطق 22 شهر تهران فرمت فایل jpg  و ابعاد کل 60*30 سانتیمتر می باشد. چون نقشه های مهندسی معمولا فاقد زیبایی  لازم هستند برای تولید ...

توضیحات بیشتر - دانلود 253,500 تومان 241,000 تومان 5% تخفیف

دانلود فایل وکتور آیکون شهر تهران در فرمت eps , png

دانلود فایل وکتور آیکون شهر تهران  در فرمت eps , png این مجموعه شامل فایل وکتور آیکون شهر تهران در 12 طرح و رنگ مختلفه فرمت این فایل eps و PNG می باشد. این مجموعه قابل استفاده در نرم افزار های گرافیکی نظیر فوتوشاپ،کورل و ایلاستریتور می باشد  فایل eps آن به دلیل وکتور بودن آن قابلیت بزرگنمایی بی نهایت را دارد.   این مجموعه قابل استفاده برای گرافیست ها  ...

توضیحات بیشتر - دانلود 25,500 تومان 24,500 تومان 5% تخفیف

قالب مدرن پاورپوینت با موضوع نقشه و اینفوگرافیک

قالب مدرن پاورپوینت با موضوع نقشه و اینفوگرافیک قالب مدرن پاورپوینت با موضوع نقشه و اینفوگرافیک شامل 200 اسلاید که در این اسلاید ها هم نقشه های مختلف وجود دارد هم اینفوگرافیک های جذاب هم ترکیب عکس و نقشه و آیکون های جذاب فایل پاورپوینت نقشه و اینفوگرافیک یه پکیج بسیار ارزشمند و کاربردیه که زحمات زیادی براش کشیده شده .  با با کلیک بر روی کلمه آپارات این کلیپ را بزرگتر ببین چند ویژگی خیلی مهم داره که شامل: اول از همه داشتن& ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,430,000 ریال 4,210,000 ریال 5% تخفیف